Volkswagen odhalil chybu elektronicky riadeného ventilu a preto vyvinul nový. Starý ventil membránového typu bol mnohokrát opravovaný a prerábaný, pretože bol nedokonalý a prepúšťal, a tak sa často krát stávalo, že tento ventil zlyhal a malo to nepríjemné dôsledky na motor. Forge Motorsport ako prvé na svete vyvinulo ventily práve pre Audi, Volkswagen, Seat a Škoda.
Nový typ: 06H145710D
Staré typy: 06F145710G a predchodca 06F145710C
Mnohí motoristi nie sú spokojní s takýmto riešením, pretože výmenou za nový typ strácajú výkon hlavne v nižších otáčkach. Pre majiteľov VAG s 2.0 TFSI s elektronicky riadeným ventilom tlaku upevneným pred motorom ponúkame alternatívu. Ak používate väčší plniaci tlak po softwarovej úprave, fabrický ventil je vystavený vysokým teplotám a jeho životnosť obmedzená. Možnosť udržania tlaku a regulácie je následne nemožná.
Naša alternatíva nahrádza kompletne fabrický diel a zlepšuje podstatné vlastnosti regulácie a spolupracuje s riadiacou jednotkou rovnako ako pôvodný diel. Testované a vytvorené na motoroch bez známky chýb a hraničných hodnôt. Všetky potrebné komponenty a manuál sú priložené.