Zákazník k nám priniesol riadiacu jednotku (ECU) s poruchou ovládania tlaku paliva vo vysokotlakovom okruhu (RAIL). Vozidlo už nedokázal naštartovať. Podrobnou analýzou riadiacej jednotky sme zistili, že vstupné dáta zo snímačov sú síce v poriadku, ale po konverzií analógového signálu na digitálny, dochádza k chybe a nameraná hodnota sa pohybuje mimo predpísaný rozsah. Tento rozsah je daný v riadiacom softvéri jednotky motora.
Tento typ riadiacej jednotky nájdete vo vozidlách Renault a Volvo s motormi DXi a emisnou normou Euro 6.
Bežné problémy týchto ECU:
- poruchy snímačov a následne znížený výkon motora
- porucha AdBlue systému
- zatečenie vodou a poškodené konektory
- motor neštartuje
- poškodené ovládanie vstrekovačov
Doba opravy: 3-5 pracovné dni
Po oprave riadiaca jednotka nevyžaduje preprogramovanie, a je pripravená na montáž.