Dokážeme komplexne opraviť a otestovať riadiace jednotky Haldexu 2. a 4. generácie, ktoré nájdete vo vozidlách Audi, Volkswagen, Seat a Škoda. Najčastejšia príčina nefunkčnosti je zatečenie riadiacej jednotky vodou (po demontovaní jednotky, ak s ňou potrasiete, zvyčajne vo vnútri budete počuť soľ a kamienky), či skraty v kabeláži. V tomto prípade išlo o jednotku 4. generácie (bez cievky).
Najčastejšie problémy:
- Chyba komunikácie s palubnou sieťou vozidla a diagnostikou
- Nefunkčnosť pohonu všetkých kolies
Diagnostikou môžete vyčítať aj tieto chyby:
- 00003 – Riadiaci modul chybný (014 – sporadická chyba)
- 00448 – Haldex spojkové čerpadlo (V181) (014 – sporadická chyba)
- 02248 – Ventil na reguláciu spojky (N373) (014 – sporadická chyba)
- 02249 – Snímač tlaku a teploty oleja (G437) (004 – žiadny signál alebo 014 – sporadická chyba)
- 01324 – Riadiaci modul pre pohon všetkých kolies (J492) (013 – načítanie pamäte – sporadická chyba alebo 004 – žiadny signál / komunikácia – prerušovaný)
- 16347 – Riadiaci modul – chyba EEPROM (014 – sporadická chyba)
- 65535 – interná chyba pamäte riadiaceho modulu
Na nami opravené riadiace jednotky sa vzťahuje ročná záruka.
S týmito poruchami sa stretávame aj u riadiacich jednotiek s číslom:
0BR907554, 0BR907554A, 0BR907554B, 0BR907554C, 0BR598554, 0BR598554A, 0BR598554B, 09N907554A, 09N598554, 09N598554A, 0AY907554D, 0AY907554E, 0AY598554, 0AY598554A, 0AY598554B, 0AY598554C, 0BS907554, 0BS907554A, 0BS907554B, 0BS907554C, 0BS598554, 0BS598554A
Doba opravy: 3-5 pracovné dni
Pri opravách používame náhradné komponenty špičkovej kvality určené pre automobilový priemysel.
Vo väčšine prípadov po oprave riadiaca jednotka nevyžaduje preprogramovanie, a je pripravená na montáž.