Zákazník k nám priniesol riadiacu jednotku (ECU) s poruchou ovládania tlaku paliva vo vysokotlakovom okruhu (RAIL). Vozidlo už nedokázal naštartovať. Podrobnou analýzou riadiacej jednotky sme zistili, že vstupné dáta zo snímačov sú síce v poriadku, ale po konverzií analógového signálu na digitálny, dochádza k chybe a nameraná hodnota sa pohybuje mimo predpísaný rozsah. Tento rozsah je daný v riadiacom softvéri jednotky motora.

Tento typ riadiacej jednotky nájdete vo vozidlách Renault a Volvo s motormi DXi a emisnou normou Euro 6.

Bežné problémy týchto ECU:

  • poruchy snímačov a následne znížený výkon motora
  • porucha AdBlue systému
  • zatečenie vodou a poškodené konektory
  • motor neštartuje
  • poškodené ovládanie vstrekovačov

Doba opravy: 3-5 pracovné dni

Po oprave riadiaca jednotka nevyžaduje preprogramovanie, a je pripravená na montáž.