PONÚKAME DEFINITÍVNE RIEŠENIE!

Filtre pevných častíc znamenajú často veľké problémy pre majiteľov aut, ponúkame ich definitívne odstránenie z vozidla. Táto úprava spočíva v dvoch krokoch. Prvým je softvérová úprava, ktorá spočíva v deaktivacií riadiaceho procesu autodiagnostiky zanesenia filtra v riadiacej jednotke, vyrušenie kontroly prítomnosti aditív a deaktivácia pravidelnej regenerácie. Potom nasleduje fyzické odstránenie filtra z vozidla, odmontovanie a zaistenie všetkých od tejto chvíle najdôležitejších komponentov.

ČO ZÍSKATE?

Vďaka nášmu riešeniu môžete zabudnúť na všetky problémy s filtrom pevných častíc. Nutnosť doplňovania aditív a nutnosť výmeny filtra po najazdení 80-160 tisíc km, ako udáva výrobca vozidla, je od tejto chvíle minulosťou. Získate naviac priestor pre výrazne vyšší výkon vozidla, vyšší krútiaci moment, ktorý je možné nastaviť vďaka priepustnejšiemu výfukovému potrubiu. Vďaka celkovo lepšiemu správania sa vozidla v spodnom rozsahu otáčok sa otvára priestor pre priaznivejšiu spotrebu.

U AKÝCH VOZIDIEL JE MOŽNÉ ODSTRÁNENIE FILTRA?

Odstránenie filtra je možné u väčšiny dieselových vozidiel vybavených filtrom pevných častíc a riadiacou jednotkou Bosch EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Siemens PPD a Magneti Marelli MJD. To sú vozidlá Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Mercedes, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Seat, Škoda a VW. Na konkrétny typ vozidla sa informujte.

Bližšie informácie na technickom portály MTE.