Úspešnosť predošlých ročníkov bola hlavnou motiváciou pre organizátorov a partnerov vyhlásiť aj v sezóne 2016 tento motoristický seriál. Sme nadmieru spokojní a veľmi nás teší, že podujatia, ktoré sa snažíme pripraviť čo najlepšie a najbezpečnejšie sa páčia väčšine motoristických fanúšikov čo nám dokazujú svojou vysokou účasťou. Organizátormi jednotlivých podujatí bude PD AUTOSPORT a JMV MOTORSPORT. Súťažiaci, ale aj diváci sa teda môžu tešiť na ďalšie pokračovanie seriálu.

TRATE

Väčšina z tratí budú rovnaké ako minulý rok, niektoré prejdú možno menšími zmenami a samozrejme snažíme sa aj o nejakú novinku. Prvé úvodné podujatie bude tradične MAAD RALLY CESTICE. Druhým podujatím bude slalomová trať v okolí športovej haly Cassosport SUBARU STILCAR CASSOVIA RACE, ktoré sa bude konať s veľkou pravdepodobnosťou posledný rok, nakoľko v miestach RS sa má tento rok začať s výstavbou. Tretie a štvrté podujatie budú známe AMATÉR RALLYE KOŠICKÝ KLEČENOV a AMATÉR RALLYE ČAKANOVCE, po nich bude nasledovať piaty SLALOM CESTICE. Šieste podujatie, tradičná RALLY ANIČKA, ktorú zvažujeme tiež zaradiť do seriálu MSR Slalom, nakoľko jej charakter trate to umožňuje. Siedme podujatie bude klasika C4R RALLY ŠACA. Pracujeme aj na ôsmom podujatí, ktoré by malo charakterom trate pripomínať úzku lesnú RS, no o podrobnostiach budeme informovať v priebehu sezóny. Pevne dúfame a urobíme aj všetko preto, aby nenastali nejaké komplikácie, ktoré by nás nútili niektoré z podujatí zrušiť.

 

MTE Cup 2016 - banner

 

PREDPISY

Všeobecné predpisy seriálu prešli oproti minulému roku menšími zmenami. Najdôležitejšou zo zmien je vytvorenie ďalšej objemovej triedy pre čoraz väčší počet súťažiacich s vozidlom so zadným náhonom. Vypísané kategórie pre sezónu 2016:

  • PD1 do 1300 cm³ 2WD predný, 4WD
  • PD2 od 1301 cm³ do 1600 cm³ 2WD predný, 4WD
  • PD3 od 1601 cm³ do 2000 cm³ 2WD predný, 4WD
  • PD4 nad 2001 cm³ 2WD predný, 4WD
  • PD5 do 1400 cm³ 2WD zadný
  • PD6 od 1401 cm³ do 2000 cm³ 2WD zadný
  • PD7 od 2001 cm³ 2WD zadný
  • PD8 ženy bez objemových rozdielov
  • PD9 juniori bez objemových rozdielov

Ďalšou so zmien je násobenie koeficientom 1,7 nie len vozidlám s benzínovým turbo motorom, ale aj vozidlám s dieselovým turbo motorom. Zmenou prešiel aj počet započítavaných súťaží, pri šiestich a menej uskutočnených súťaží sa započítavajú všetky, pri siedmych a viac uskutočnených súťaží sa bude odpočítavať jeden najhorší výsledok, prípadne jedna neúčasť. Každý kto má záujem sa zúčastniť celého seriálu, prípadne len niektorých zo súťaží by sa mal poriadne oboznámiť so všeobecnými predpismi seriálu a zvláštnymi ustanoveniami (ktoré dopĺňajú všeobecné predpisy) jednotlivých súťaží.

DIVÁCI

Srdečné vítame všetkých motoristický fanúšikov, ktorí majú záujem sa zúčastniť na jednotlivých súťažiach seriálu ako diváci, no zároveň ich upozorňujeme, že motoristický šport je krásny, ale môže byť aj nebezpečný. Preto všetkých prosíme, keď sa rozhodnete navštíviť niektorú zo súťaží oboznámte sa s priestormi určenými pre divákov, dbajte na svoju vlastnú bezpečnosť, zdržiavajte sa počas trvania súťaže v bezpečnej vzdialenosti od tratí RS a riaďte sa pokynmi usporiadateľov. Ďakujeme.